QMSSolutions Instytucją szkoleniową wpisaną do rejestru (RIS): 2.24 / 00222 / 2024
QMSSolutions w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) z uprawnieniami do świadczenia usług z możliwością dofinansowania

Customer Service excellence training program (English / Hindi / Bengali)

AGENDA

1. Enhanced Customer Satisfaction
2. Effective Problem Resolution
3. Positive Brand Image
4. Increased Employee Confidence and Engagement

Korzyści dla przedsiębiorstwa / uczestnika szkolenia / Benefits for the company / trainee:
– Communication and management.
– Effective Communication Skills
– Problem Resolution and Empowerment
– Building Customer Relationships

ADRESACI SZKOLENIA

=

Kadra specjalistyczna:

Quality Specialists
Customer Service Juniors
Customer Service Specialists
Customer Service Candidates

CENA OBEJMUJE

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad) – dot. szkoleń stacjonarnych
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • bufet kawowy – dot. szkoleń stacjonarnych
  • bezpłatne miejsce parkingowe – dot. szkoleń stacjonarnych

Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania – dot. szkoleń stacjonarnych

Czas trwania:
1 dzień – 8 godzin lekcyjnych

Masz pytania? Odezwij się do nas.