QMSSolutions Instytucją szkoleniową wpisaną do rejestru (RIS): 2.24 / 00222 / 2024
QMSSolutions w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) z uprawnieniami do świadczenia usług z możliwością dofinansowania

Analiza potencjalnych wad i ich skutków w procesie – PFMEA

AGENDA

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z nowym podejściem do analizy ryzyka FMEA wg VDA i AIAG.
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu planowania, wdrożenia , nadzorowania oraz dokumentowania FMEA wg 7 kroków, obejmującą podejście 5T.
1. wprowadzenie do systemu FMEA:
1. definicje i zastosowanie.
2. organizacja analizy FMEA:
1. niezbędne zasoby,
2. rola zespołu oraz komunikacja w zespole
3. zbiór danych wejściowych do analizy.
3. etapy analizy FMEA:
1. definicja (struktura procesu: flow-chart),
2. analiza (definiowanie błędów, ocena ich skutków i przyczyn, określenie istniejących działań oraz wykrywających przyczyny błędów),
3. planowanie i realizacja działań,
4. komunikacja.

Istotną częścią szkolenia jest Warsztat oparty na przykładzie wybranym z FMEA lub Wycinku procesu produkcji firmy PGO S.A. Pioma-Odlewnia Oddział w Piotrkowie Trybunalskim

ADRESACI SZKOLENIA

Osoby odpowiedzialne za jakość, pracownicy działu jakości,
Inżynierowie procesu, nowych uruchomień
Moderatorzy FMEA,
Pracownicy utrzymania ruchu, logistyki, kierownicy projektów

Data szkolenia zamkniętego:

Zgodnie z oczekiwaniami:
PGO S.A. Pioma-Odlewnia Oddział w Piotrkowie Trybunalskim – marzec 2024

Cena:
5000 PLN / Netto (stacjonarnie)
4000 PLN / Netto (online)
Płatność realizowana do 14 dni po przeprowadzonym szkoleniu.

Trener

Koordynuje zespoły FMEA rozlokowane w kilku zakładach w Europie.
Specjalistka we wdrażaniu projektów zgodnie z IATF 16949 i Lean Manufacturing, posiada wieloletnie doświadczenie w procesach planowania jakości wyrobu oraz zatwierdzania części do produkcji seryjnej: APQP i PPAP.
Posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu i realizacji wielu projektów z zakresu Problem solving. Specjalizuje się w CSR (Stellantis, Valeo, Toyota).

CENA OBEJMUJE

  • uczestnictwo w szkoleniu (max 4 osoby)
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • dojazd i zakwaterowanie trenera

Czas trwania:
2 dni – 8 godzin lekcyjnych

Dodatkowo:

  • udział w szkoleniu (online) – 4 godziny – Zarządzanie reklamacjami – wstęp do problem solving – 2 osoby – 0 zł (marzec’ 2024)
  • szkolenie online + warsztat stacjonarnie – QRQC + Problem solving – 16 godzin – w cenie promocyjnej (luty – marzec’ 2024):
    grupa (do 4 osoby) – 2400 zł całość
    grupa (do 8 osób) – 4000 zł całość

Masz pytania? Odezwij się do nas.